vineri, 26 octombrie 2007

Sarbatoritii de miercuri & joi

Miercuri, 24 octombrie 2007 a fost ziua lui... :

Kevin Kline, care a implinit 60 de ani!

Nu imi placea foarte mult de acest actor, pana sa vad filmul Life as a House, care este unul dintre cele mai frumoase si emotionante filme facute vreodata! Este SUPERB!
Kline este casatorit cu o alta actrita celebra a anilor 80', Phoebe Cates (care era si este foarte frumoasa!) cu care are si doi copii. Cei 4 apar impreuna in filmul The Anniversary Party din 2001, in rol de familie chiar :-)
M-am mirat cand am aflat ca cei doi sunt casatoriti, dar m-am bucurat cand am aflat ca au facut asta acum 19 ani si sunt inca impreuna! Asta da cuplu!


Actorul F. Murray Abraham a implinit 68 de ani!
F. Murray Abraham a jucat in multe roluri negative, iar cel care mi-a ramas in memorie este rolul sau din 13 Fantome, un film care mi-a placut f mult! Malefic personaj...

Joi, 25 octombrie 2007, i-am urat La Multi Ani lui.... :

Adam Goldberg, un actor pe care eu il stiu din Friends, unde a aparut in cateva episoade, interpretand personajul Eddie, colegul de apartament (temporar) psihopat al lui Chandler. El a implinit 37 de ani!
El joaca in filmul 2 Days in Paris (cel mai recent) din 2007.


Josh Henderson, Austin McCann din Desperate Housewives, a implinit 26 de ani!
Cantareata Ciara a implinit 22 de ani!

Niciun comentariu: