luni, 22 octombrie 2007

Sarbatoritii de luni

Azi, 22 octombrie 2007, este ziua lui.... :

Jeff Goldblum, actorul din Independence Day, seria Jurassic Park si Cats and Dogs implineste 55 de ani!
Imi place de el, este un actor interesant!

Regizorul Spike Jonze - Adaptation - implineste 38 de ani!Este fostul sot al Sofiei Coppola.


Cantaretul Shaggy implineste, de asemenea, 38 de ani.
Nu's mare fana...

Catherine Deneuve, celebra actrita de origine franceza, implineste 65 de ani!
Ultimul film al ei pe care l-am vazut este 8 Femmes, un film foarte foarte bun!Are doi copii cu doua personalitati din lumea filmului, un baiat cu celebrul regizor Roger Vadim si o fata cu actorul Marcello Mastroianni. Ambii barbati au decedat din pricina aceleiasi boli ingrozitoare : cancerul.

Jonathan Lipnicki, baietelul foarte dragut din Jerry Maguire, implineste 17 ani!
Wow...cum trece timpul
Avea cam 6 ani in film/realitate. Este un film minunat! Sper ca sunt f putini care nu l-au vazut!




Siiiii l-am lasat ultimul pe Christopher Lloyd, un actor extraordinar, care implineste 69 de ani!
Cine nu a vazut trilogia Back to the Future nu stie ce pierde, sunt filme foarte foarte foarte tari, cum nu se mai fac acum. Iar personajul interpretat de Lloyd este foarte amuzant si face jumatate din film (asta pentru ca sunt subiectiva si nu pot sa ii dau mai multe procente in defavoarea celuilalt protagonist al filmelor, Michael J. Fox, unul dintre preferatii mei!)
Un alt rol drag mie, interpretat de acest mare actor este personajul Fester din The Addams Family si Addams Family Values, doua filme care mi-au marcat copilaria.Eu sunt Wednesday Addams :D

Niciun comentariu: