joi, 4 octombrie 2007

Sarbatoritii de azi

Marti, 3 octombrie 2007 a fost ziua urmatorilor artisti :

actorul Clive Owen a implinit azi 43 de ani! Castigator al mai multor premii, printre care Globul de Aur si premiul BAFTA, actorul englez s-a nascut pe 3 octombrie 1964 in Coventry, West Midlands, Anglia, al 4-lea din 5 frati.

Recunosc, nu l-am vazut in multe filme, dar rolurile lui din Closer sau Derailed mi s-au parut foarte interesante. Si de abia astept sa il vad in filmul Elizabeth: The Golden Age, alaturi de super talentata Cate Blanchett!

Seann William Scott implineste azi 31 de ani! Actorul din seria American Pie iubeste sa calatoreasca prin Europa...Nu's fana nici American Pie, nici Seann William Scott, dar ultimul lui film, Mr. Woodcock pare amuzant!

Neve Campbell a implinit pe 3 octombrie 34 de ani! Actrita a jucat in filme precum Wild Things, cele 3 Scream, I really Hate My Job, film in care joaca alaturi de 2 actrite de origine romana : Oana Pellea si Alexandra Maria Lara!


Ashlee Simpson a implinit 23 de ani! Sora cantaretei Jessica Simpson a jucat in serialul 7th Heaven (in rolul Ceciliei) si din ce am citit vrea sau deja are o cariera muzicala...
Previzibil.

Gwen Stefani, fosta solista a regretatei trupe No Doubt, implineste 38 de ani!
Si am auzit ca No Doubt va reveni! Asta ar fi foarte interesant, pentru ca imi placea foarte mult formatia!
Sa ne intoarcem la cantareata, Gwen este casatorita din 2002 cu Gavin Rossdale, solistul si chitaristul formatiei Bush (care nu mai exista) si pe 26 mai, 2006 l-a nascut pe Kingston James McGregor Rossdale, primul lor copil.

Wow...are o varsta...dar arata foarte bine!

Keiko Agena, Lane din Gilmore Girls, a implinit 34 de ani!
Nu imi vine sa cred, in serial juca rolul unei adolescente (la inceput) si in realtate avea peste 25 de ani...!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

keiko agena are 34 ani????!!!! hello?! :-O

movieaddicted spunea...

stiu....
si eu am fost socata!