luni, 8 octombrie 2007

Nou-nascuti celebri!

Multe vedete hollywoodiene au nascut de curand sau sunt pe cale de a deveni parinti. Voi enumera mai jos cateva dintre ele. Am foarte multe poze si mi-e cam greu sa aleg pentru ca imi plac la nebunie copii si femeile insarcinate! (mai ales pozele cu vedetele mele preferate, in aceste ipostaze!)


Incep cu actrita Keri Russell, cunoscuta mai ales din serialul Felicity, care a nascut un baietel, River Russell Deary, acum aproape 4 luni. (s-a nascut pe 9 iunie 2007, la NY)
Acestea sunt primele poze cu actrita, fiul ei si tatal acestuia, Shane Deary, cam la 2 saptamani dupa ce a nascut. Par o familie fericita. Imi place ca sunt f relaxati...dupa 2 saptamani

Ultima poza este cea mai recenta, de pe 1 octombrie, cand Keri era in West Village, NY, cu bebelusul!

















Bridget Moynahan
a pozat cu fiul ei de numai 5 saptamani, John Edward Thomas Moynahan, pentru coperta revistei OK!
Plus alte poze cu mama si bebelusul!

Niciun comentariu: