miercuri, 10 octombrie 2007

Sarbatoritii de marti

Marti, 9 octombrie 2007, este ziua urmatorilor actori/actrite/alte nume importante din lumea filmului si nu numai!

Regizorul mexican Guillermo Del Toro implineste 43 de ani! El a regizat, printre altele, El Laberiento Del Fauno, un film EXTRAORDINAR, cum putine am vazut pana acum...

Scott Bakula, actorul din vechiul serial Capcana Timpului, difuzat acum multi multi ani pe un post romanesc de televiziune...a fost unul din serialele mele preferate, pe care l-am revazut de cate ori a fost reluat de respectiva televiziune (sau de alta). Imi amintesc cu ce placere urmaream fratele meu si cu mine fiecare episod...un serial MINUNAT pe care va sfatuiesc sa il vedeti! - a implinit 53 de ani!
Revenind la Scott Bakula, nu prea l-am mai vazut in filme importante. Sau cel putin nu in roluri principale. Oricum va ramane in inima mea datorita serialului mai sus amintit :-)

Brandon Routh, aka Superman 2007, implineste azi 28 de ani!
Arata (si a fost, pana sa renunte pentru a deveni actor) ca un model!

Tony Shalhoub, protagonistul serialului Monk, impineste 54 de ani!

Sharon Osbourne, sotia cantaretului Ozzie Osbourne, implineste 55 de ani!
Nu ii inteleg deloc pasiunea pentru numerosii ei catei...

Jodelle Ferland, Jeliza-Rose din hai sa ii spunem ciudatul film marca Terry Gilliam, Tideland si Sharon/Alessa din dezastruosul Silent Hill (un film atat de prost!!!!), implineste azi 13 ani!
Urmatoarele productii in care va juca tanara actrita sunt : Celine, un film bazat pe viata cantaretei Celine Dion, Jodelle interpretand rolul copilului Celine Dion, Case 39, un thriller in care va fi Lillith Sullivan si va juca alaturi de Renée Zellweger!
Este foarte talentata fetita iar pana la varsta de 12 ani a fost foarte ocupata! Sper sa joace in cat mai multe filme si de acum inainte!

Niciun comentariu: