miercuri, 22 august 2007

Blonda de la Drept 2 si 3!

Stire de ultima ora in lumea filmului! Se pare ca vor mai exista 2 continuari la seria Legally Blonde, Blonda de la Drept (cum s-a tradus la noi), cu Reese Whiterspoon in rolul principal.
Aceasta veste a starnit numeroase reactii negative, deoarece cele doua filme nu au fost primite chiar bine de public.
Sa ne amintim putin de ele insa.
Legally Blonde / Blonda de la Drept, prima parte, a aparut in 2001 si este o producţie Metro-Goldwyn-Mayer, în regia lui Robert Luketic. Scenariul este realizat de Karen McCullah Lutz şi Kirsten Smith, după romanul omonim al Amandei Brown.
Imaginea filmului este semnată de Anthony B. Richmond, iar montajul de Anita Brandt Burgoyne şi Garth Craven. Scenografia este realizată de Melissa Stewart, iar costumele de Sophie de Rakoff Carbonell. Coloana sonoră este compusă de Rolfe Kent.
Din distribuţie fac parte Reese Whiterspoon (Elle Woods), Matthew Davis (Warner Huntington), Selma Blair (Vivian Kensington), Luke Wilson (Emmett Richmond), Victor Garber (prof. Callahan) şi Jeniffer Coolidge (Paulette).
Mie mi-a placut acest film, este o comedioara care m-a distrat si imi amintesc si acum de Reese si de cat de dragalasa este in film (este un personaj cu adevarat BUN, fara rautati, care ii ajuta pe ceilalti, optimist etc.).
DAR, Legally Blonde 2 / Blonda de la Drept 2, continuarea din anul 2003, este un dezastru. Am vrut sa vad filmul pentru ca mi-a placut prima parte, dar cu greu am reusit sa il vad pana la capat. Nu mi s-a parut amuzant, actiunea este stupida, RIDICOLA, ma mir cum de a acceptat sa joace Sally Field, tot filmul este PROST. O mare dezamagire (chiar si pentru o comedioara) si o pierdere de timp, de forte, de bani, de actori etc...

Sa revenim la stire. Am citit ca au ales si regizorul : Savage Steve Holland
Iata declaratia lui oficiala, pentru site-ul collinder.com

" Yes, it's official, I am directing the Tri-quel to Legally Blonde. It's called Legally Blondes. I'm not sure how much I can say about it as I just got the call. But it's very sweet and funny. Beloved director Sean Macnamara (BRATZ) was supposed to direct this project. He had too much on his plate as a show-runner/producer. His company Brookwell/Macnamara basically produces EVERYTHING else that's being made in this town. So he will PRODUCE LB3! So I got hired to direct. I think it's because I kinda look like Sean. We're both incredibly handsome, beefy, bushy haired surfer types. Sean's just more talented. But at least I'm bloated. "

Sa vedem cine o va juca de data asta pe Elle Woods, pentru ca mi-e greu sa cred ca Reese, la succesul pe care il are acum, va accepta sa joace din nou acest rol, dupa esecul Legally Blonde 2. Dar nu va mai avea niciun farmec fara ea.

Niciun comentariu: