duminică, 30 septembrie 2007

Desperate Housewives

Dupa cum am spus intr-un articol anterior, serialul Desperate Housewives revine cu al 4-lea sezon, primul episod avand premiera chiar azi!!!!
De abia astept sa vad ce se intampla cu Gabrielle si Carlos, cum va decurge relatia dintre Susan si noul ei sot, Mike, cum va face fata Lynette bolii si cate si mai cate...Fiecare episod din acest serial este atat de interesant si de imprevizibil, scenariul este foarte bun si toate episoadele au atata actiune incat par niste mici filme...iar actorii fac o treaba asa buna! Chiar sunt curioasa cum se va descurca nou-venita familie din Wisteria Lane :-)
Acum ca reiau sezonul 1, din care vazusem pe sarite cateva episoade, incep sa imi schimb parerea despre unele personaje si sa inteleg mai bine anumite lucruri care s-au intamplat in sezonul 3 (pe care l-am vazut integral si cu mare placere!) Imi pare rau de divortul dintre Gabrielle si Carlos, pentru ca alcatuiesc un cuplu foarte dragut! sper sa ramana totusi impreuna, avand in vedere cum s-a terminat sezonul 3....
Personajul meu preferat este Bree, pentru ca imi place foarte mult Marcia Cross!
Va place serialul? Care este personajul vostru preferat?

Inchei prin a pune pozele promotionale cu Doamnele din sezonul 4 al serialului DESPERATE HOUSEWIVES!
Marcia Cross

Teri Hatcher

Nicolette Sheridan

Felicity Huffman

Eva Longoria

Dana Delany


Va place serialul? Care este personajul vostru preferat?

Niciun comentariu: