vineri, 27 iulie 2007

2007 - un inceput trist

stateam de vorba mai devreme cu o buna prietena si ne-am dat seama ca 2007 nu este un an prea fericit, din anumite motive destul de importante pentru noi
sa va explic
in primul rand, noaptea de 21 iulie a fost una pe cat de extraordinara pe atat de trista: a insemnat lansarea ultimei carti din seria HARRY POTTER, si anume HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS (o sa scriu despre asta intr-un articol dedicat exclusiv lumii Harry Potter si ce inseamna pentru mine)
am 20 de ani si nu o sa neg si nu o sa imi fie rusine niciodata ca sunt fana Harry Potter! si fana e un cuvant usurel (asta si din cauza firii mele extremiste), am fost la toate lansarile si am asteptat cu sufletul la gura fiecare carte...si nu cred ca o sa existe alta care o sa ma impresioneze in acelasi mod

un alt motiv este sfarsitul unui serial foarte drag mie : Gilmore Girls
pe scurt, dupa plecare creatorilor serialului, Amy Sherman-Palladino si sotul acesteia, la sfarsitul seriei a 6 a, scenariul a fost lasat pe mainile celuilalt scriitor, David Rosenthal daca nu ma insel si mai toti fanii serialului au simtit diferenta dintre sezonul 7 si cele de pana acum
eu nu m-am plans f mult de noul sezon, poate pentru ca eram f bucuroasa ca exista! (erau speculatii ca, dupa plecarea "mintii din spatele serialului", al 7-lea sezon nu va mai fi)
ei bine, dupa ce au trecut peste 20 de episoade din noul sezon (al 7-lea) oficialii studiourilor CW si Warnerbrothers au declarat:

"The final season of Gilmore Girls is truly a sad moment for everyone at the CW and Warner Bros. Television. This series helped define a network and created a fantastic, storybook world featuring some of television's most memorable, lovable characters."

Astfel, cu doar 2 episoade inainte de incheierea sezonului 7, am aflat ca acestea sunt, de fapt, ultimele episoade din Gilmore Girls...cei care au vazut serialul, ma inteleg cand scriu ca nu a fost deloc un moment fericit si ca e f greu sa iti iei la revedere, chiar si de la un serial

eh..astea sunt motivele "neimportante" pentru unii...au fost si motive mult mai "dureroase" : pentru ea: Bac-ul si admiterea, pentru mine, faptul ca m-am dezamagit si mi-am pierdut, pentru o perioada, increderea in mine
exact in perioada asta, anul trecut, aveam o stare euforica si ma pregateam sa plec spre o destinatie minunata, iar acum, pe plan profesional, ma simt pierduta si coplesita



Niciun comentariu: