joi, 1 noiembrie 2007

Happy Halloween!

Hehe, vreau sa va urez un Happy Halloween...cu intarziere!

Stiu, stiu, e deja 1 noiembrie, dar ieri a fost o zi ATAT de plina incat am ajuns acasa franta, dupa ora 9...si partea cea mai rea e ca nici nu am facut ceva special, ca tot era Halloween-ul...:-(
Revenind la aceasta sarbatoare importata din SUA, vreau neaparat sa va arat ce costume si-au ales unii actori americani si familiile lor (in special copii...).

Sa incepem cu Liv Tyler, care a ales sa fie Pocahontas, in timp ce sotul acesteia, muzicianul Royston Langdon, a purtat un poncho si un sombrero. Sa nu uitam de fiul cuplului, Milo, care a s-a costumat in eroul lui preferat, Superman!

Imi place foarte mult de Liv si de abia astept sa vad noul horror in care ea joaca, The Strangers! si imi place ca are o familie frumoasa, e casatorita, e mama...frumos!

Kate Beckinsale, o alta actrita de care imi place, si-a luat sotul, pe regizorul Len Wiseman si pe fetita ei de 8 ani, Lily si au iesit ieri, 31 octombrie 2007, in cartierul Brentwood, pentru putin "Trick-or-treating".





Cum vi se pare costumul lui Kate? Mi-e cam greu sa va zic exact ce e...pare o diavolita
Dar nu mi se pare sexy...
Lily e foarte draguta!
Iar Len Wiseman e...no comment :-|

James Wilke, fiul de 4 ani al cuplului Matthew Broderick si Sarah Jessica Parker, a ales costumul lui Superman...



Cred ca toti baieteii americani (si nu numai) si-ar dori sa fie Superman...

Niciun comentariu: